hmm..ari nie..mood kurang ckit lha yerr..huhuhu..Actually ade benda penting yg syahiran nk kongsikn ari ni..
walaupon mood kureng..tp nk ckp jgk..sbb i think it is...important for me..and for readers too..
Hari nie nk kongsikn..pasl ape ek..lupe lak..kah3 xD..*yes!!mood dh ok dh..so..dpt jgk post with jayanya...!*lol persn..kah3*

K lah..rase mcm nk kongsi kan..psl ..errr..korang blh bgi idea x..ahaha..LOL XD..err..nk ckp psl yerr..hmmmm....idea!!faster3!!

ok..sya ckp psl friend lha ye..sbb...nothing interesting for me to share with..Actually..sya ade lha seorang kwn ni..name die..just like me..S.Y.A.H.I.R.A.N...he is a bit naughty..but,,he is kind to me..*speaking derek eih..ahaha!he also 15 years old..also just like me..can be said..most that we do are the same..*sorry..sbb my english xlha good sngt..tp kate org..belom try,belom tahu..btul x..?ahaha

ok lah..kite jumpe lgi kt post seterusnya..ok?

Assalamualaikum!